Lindharth Kommunikation

Handelsbetingelser

Lindharth Kommunikation v/Tina Lindharth

Østergade 60

4000 Roskilde

Mail: tina@lindharthkommunikation.dk

Tlf: 3069 2911

CVR-nr.: 41039140

Betalingsbetingelser

  • Jeg udsender fakturaer et link til en online fil. Fakturaen sendes pr. mail gennem dinero.dk. Det er derfor en betingelse at kunden kan modtage mails.
  • Det er kundens ansvar at tilsikre, at fakturamailen ikke ender i spamfilteret samt at den bliver betalt rettidigt.
  • Ved workshops, større projekter og konsulentopgaver fakturer jeg 30% umiddelbart efter accept af tilbuddet og de resterende 70% ved afslutning og aflevering af opgaven.
  • Månedlige aftaler faktureres bagud i slutningen af hver måned.
  • Klippekort faktureres ved accept af tilbud og den brugte tid bogføres efterfølgende per påbegyndt kvarter.
  • Min betalingsfrist er 8 dage. Overskrides denne fremsendes betalingspåmindelse efter 3 dage. Rykkergebyret er 100 DKK for 1. og 2. rykker, med en betalingsfrist på 8 dage.
  • Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,93% pr. påbegyndt måned.

Tilbudsgivning

  • Mine tilbud er som udgangspunkt gældende i 30 dage, medmindre andet er aftalt.
  • Tilbud som er accepteret, men som kunden alligel ikke ønsker at benytte, vil blive opkrævet for den brugte tid på projektet samt de udgifter der måtte være opstået.
  • Ved brug af samarbejdspartnere (såsom tekstforfattere, webudviklere, udbyder af annoncering) afregnes der som udgangspunkt direkte mellem samarbejdspartner og kunde. Det vil til enhver tid være samarbejdspartnerens handelsbetingelser, som er gældende ved en evt. aflysning.
  • Lindharth Kommunikation hæfter IKKE for udgifter fra samarbejdspartnere, som er en del af et projekt. Dvs. aflyses et projekt, hvor der bruges samarbejdspartner, vil det være samarbejdspartnerens handelsbetingelser, som er gældende.

Klippekort

Jeg tilbyder klippekort på 10 og 20 timer. Som udgangspunkt aftaler vi inden opstart, hvilke opgaver og rådgivning du har behov for, samt en ramme jeg arbejder indenfor. Men ift. en fast aftale er dette en mere fleksibel løsning, hvor vi med kortere varsel kan justere ift. dit behov.

  • Klippekort betales forud for, at jeg påbegynder opgaven.
  • Klippekort er udstedt til den enkelte virksomhed og kan ikke overdrages.
  • Klippekort udløber et år efter faktureringsdagen og ubrugte klip refunderes ikke.

Aflysninger

Du kan ændre tidspunkt for vores aftale indtil 24 hverdagstimer før aftalen skal finde sted. Aflyser eller ændrer du en aftale herefter, fakturer jeg den tid du har booket, dog max tre timer.

Opsigelse af samarbejdet

Når du har indgået aftale om fast månedligt samarbejde, har du som udgangspunkt en måneds opsigelse ved opsigelse den sidste hverdag i måneden. Dette skal ske pr. mail.

Fraskrivelse af ansvar

Lindharth Kommunikation og mine samarbejdspartnere kan ikke drages til ansvar for direkte eller indirekte tab som følge af vores arbejde eller rådgivning. Vi vil altid gøre vores bedste for at sikre din virksomhed, men det er dit eget ansvar at sikre, at det du gør som følge af vores rådgivning, ikke er i strid med loven, herunder evt. særlovgivning inden for din branche, og at det er det rette for din virksomhed.

Jeg vil altid gøre det yderste for at løse opgaven korrekt og bedst muligt. Men det er imidlertid dit ansvar at sikre, at fx navne er stavet rigtigt og at alt tekst, mailadresser og telefonnumre er korrekte.

Lindharth Kommunikation fraskriver sig ligeledes ethvert juridisk ansvar for den enkelte kundes egen håndtering af data. Det er til enhver tid kundens eget ansvar at sørge for, at dansk såvel som EU-lovgivning (herunder persondatalovgivning) er overholdt i deres virksomhed. Ønsker du juridisk rådgivning om fx datahåndtering anbefaler jeg, at du kontakter en advokat, da denne også vil kunne hjælpe dig med evt. tilpasninger, muligheder og forbehold som kan være relevant for din virksomhed.

Lindharth Kommunikation vil til enhver tid gør sit ypperste for at overholde datalovgivningen i egen virksomhed samt at alle leverede produkter og services mv. til kunder leveres i god tro om at dette overholdes.

Læs mere om data- og cookiepolitik her (link)